Pieperprijs

In het kader van de nationale buitenlesdag heeft dhr von Martels, gedeputeerde van de provincie Overijssel, met de kinderen de eerste aardappelen gepoot. Groep 7,8 gaat achter de school een stukje grond bewerken om de rest van de aardappels te poten. We verheugen ons nu al op de oogst en het proeven van onze eigen piepers!

Samenwerken en eigenaar

Samen de hoeken inrichten bij het nieuwe thema 'dino's.

Onze kleuters zijn super fanatiek bezig geweest! Wat een betrokkenheid.....nu tijd om in de hoeken te spelen en te leren!

Dat moet gevierd worden!

Paasviering

Vandaag samen Pasen vieren!!

Noeste arbeid

Wat is er vandaag enthousiast en keihard gewerkt door groot en klein! Gezamenlijk werden de rubberen tegels uit de grond gewipt en netjes opgestapeld. Iedereen hielp elkaar een handje. Geweldig hoe deze klus samen is geklaard!

Inzameling CD's

Na een flinke donatie van een echtpaar dat grote opruiming in huis had gehouden, hebben we al flink wat dozen vol. We kunnen nog steeds oude CD/DVD's gebruiken! Inleveren kan nog tot volgende week maandag.

'Dalton binnen onze school'

Wees welkom op onze ouderavond!

Traktatie

Een kleine verrassing van Clarinda (onze directeur) voor alle kinderen en juffen op nationale pannenkoekendag.

Smullen!!!

CD-challenge

Volgende week is het de week van de Circulaire Economie. Onze school wil graag de uitdaging aangaan om zoveel mogelijk CD's te verzamelen. Hiermee zijn we niet alleen duurzaam bezig, maar maken we ook kans op een leerzaam bezoek aan Noggus en Noggus. Meer informatie vindt u in deze link: https://waarde-ring.nl/cd-dvd-challenge/

Helpen jullie allemaal mee? Op school staan dozen klaar. Inleveren kan tot eind volgende week.

Nieuwe bestemming!!

Het speelhuisje maakt plaats voor het waterspektakel!!!

Fijn dat het speelhuisje een nieuwe bestemming heeft gekregen!

Themadag Kunst

Voor de kinderen van groep 7-8 stond de dag in het teken van het thema Kunst!